Dentist Blog

Ağız ve Diş Sağlığı konusunda tedaviler, tavsiyeler, doğru bilinen yanlışlar, yenilikler ile ilgili makalelerimize göz atabilirsiniz
ACIBADEM DİŞETİ TEDAVİSİ
Dişeti iltihabı, dişeti ve çene kemiği gibi dişleri destekleyen diğer dokuları etkileyen iltihabi bir hastalıktır.
Acıbadem diş estetiği
Acıbadem diş estetiği Sizin birtakım kişisel istekleriniz ile sağlık ve doğallığı da birleştirerek planlama yapılır.
Dentist in Kadıköy Acıbadem
Diş Estetiğiyle Ve Gülüş Tasarımı İle Gülümsemenize Işık Katın
Acıbadem Diş Hekimi
Acıbadem Diş Hekimi Mesut Mutlu 1994-2000 yılları arasında Marmara Üniversitesi'nde Diş Hekimliği eğitimi almıştır.
İltihaplı Apseli Diş Ağrısı Nasıl Geçer ?
İltihaplı diş ağrısı nasıl geçer sorusunun en kesin cevabı bir diş hekimi müdahalesidir
İltihaplı Diş Çekilirse Ne Olur ?
Akut haldeki iltihaplı diş çekilirse, veya apse, enfeksiyon v.s. varlığında diş çekimi yapılması halinde enfeksiyonun kan ile karışması ihtimali vardır.
İltihaplı diş çekimi yapılır mı?
İltihaplı dişin çekimi yapılabilir mi, ölümcül sonuçları olur mu, diş çekimi öncesinde ilaç kullanmalı mıyız?
Ağız kokusu tedavisi
Ağız kokusu tedavisi bir kaç aşamadan oluşabilir:
Ağız kokusu neden oluşur ?
Ağız kokusu neden oluşur diye incelediğimizde iki farklı kaynakla karşılaşırız.
Diş Gıcırdatma
Diş gıcırdatma, stresli dönemlerde herkesin farkında olmasa da yaptığı bir eylemdir. Diş sıkmayla başlayan bu süreç zaman zaman artar veya hafifler.
Diş doktoru
Diş doktoru Mesut Mutlu,1994-2000 yılları arasında Marmara Üniversitesi'nde Diş Hekimliği eğitimi almıştır. 1998 yılında stajyer ve nöbetçi hekimlik ile başlayan kariyeri çeşitli sağlık kurumlarında staff hekim olarak devam etmiştir
Diştaşı
Diştaşı (tartar) mikrobiyal dental plağın, dişler üzerinden üzerinden uzaklaştırılmaması halinde kalsifiye olması (kireçlenmesi) ile oluşan sert birikintilerdir.
20 lik diş
20 lik dişler adın da anlaşılacağı üzere genellikle 18 -25 yaş döneminde, ağızdaki diğer dişlerin çıkmasının ardından yıllar sonra ortaya çıkarlar.
Diş Nasıl Beyazlatılır?
Estetik beklentileri karşılamak amacıyla yapılan beyazlatma işlemleri eğer profesyonel hekim kontrolünde yapılırsa başarılı ve kalıcı olacaktır.
Kanal Tedavisi nasıl Yapılır?
Kanal tedavisi nasıl yapılır. Diş ağrısıyla belirti veren çürükler eğer zamanında tedavi edilmez ise dişin sinir ve damarlarının bulunduğu pulpa odasına nüfus eder.
maltepe diş estetiği
Maltepe diş estetiği Sizin birtakım kişisel istekleriniz ile sağlık ve doğallığı da birleştirerek planlama yapılır.
kartal diş estetiği
Kartal diş estetiği Sizin birtakım kişisel istekleriniz ile sağlık ve doğallığı da birleştirerek planlama yapılır.
Maltepe Diş Hekimi
Maltepe Diş Hekimi Mesut Mutlu 1994-2000 yılları arasında Marmara Üniversitesi'nde Diş Hekimliği eğitimi almıştır.
Kartal Diş Hekimi
Kartal Diş Hekimi Mesut Mutlu 1994-2000 yılları arasında Marmara Üniversitesi'nde Diş Hekimliği eğitimi almıştır. 1998 yılında stajyer ve nöbetçi hekimlik ile başlayan kariyeri çeşitli sağlık kurumlarında staff hekim olarak devam etmiştir. 2002 yılında hizmete açtığı diş kliniğini, gerek akademik birikim, gerekse de hasta potansiyeliyle büyütmüş, 2012 yılında Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği’ne dönüştürmüştür
Maltepe Dişçi
Maltepe dişçi Modern diş hekimliğinde yaptığımız yatırımlar, bilimsel yeniliklerin takibi, yeni cihaz ve malzemelerin kullanımı sonucu; hastalarımıza daha kaliteli bir hizmet ve hayat standardı sunmayı amaçlar
Kartal Dişçi
Kartal dişçi Modern diş hekimliğinde yaptığımız yatırımlar, bilimsel yeniliklerin takibi, yeni cihaz ve malzemelerin kullanımı sonucu; hastalarımıza daha kaliteli bir hizmet ve hayat standardı sunmaktayız
Maltepe Diş Dolgusu
Maltepe  Diş Kompozit dolgu, en kolay ve en ucuz kozmetik işlemler arasında yer alır.
Soğanlık Diş Dolgu
Soğanlık Diş Kompozit dolgu, en kolay ve en ucuz kozmetik işlemler arasında yer alır.
Kartal Diş Dolgusu
Kartal Diş Kompozit dolgu, en kolay ve en ucuz kozmetik işlemler arasında yer alır.
Maltepe İmplant Tedavisi
Maltepe implant günümüz çağında doğal dişlere en yakın olarak kullanılan bir yöntemdir. İmplant uygulanan dişe, protez ve geleneksel köprülere göre daha iyi çiğneme ve konuşma fonksiyonu sağlar.
Kartal İmplant Tedavisi
Soğanlık İmplant Tedavisi
Kartal ve Soğanlık bölgesinde İmplant tedavisi uzman diş hekimlerimizle rahat, sağlam ve güvenilir bir şekilde yaptırabilirsiniz.

Sağlığınız birinci önceliğimiz. Alanında uzman doktorlarımız ve güler yüzlü ekibimizle, sizlere hizmet vermek için kliniklerimize bekliyoruz.

Sosyal Medyalarımız

Sosyal Medyalarımız Ziyaret Edin.