Profesyonel Tedaviler
Mükemmel Gülüşler

Diş nasıl fırçalanır? Ağız kokusu nasıl geçer? Diş hassasiyeti, diş ağrısı nasıl geçer? Neden diş sıkarız? Dişlerinizin sağlıklı ve bakımlı olması için bilmeniz gerekenler, sorunlar ve çözüm önerileri.
Diş Estetiği ile ilgili sıkça duymaya başladığınız Gülüş Tasarımı, Beyazlatma, Porselen Lamine ve daha fazlasına buradan ulaşabileceksiniz.
Çürük ne zaman oluşur? Dolgu nasıl yapılır? Diş protezi nasıl olmalıdır? Protezim hareketli mi sabit mi olsun? Gibi sorularınıza cevap arıyoruz.
Diş implantı nedir? İmplant ameliyatı zor mudur? Diş İmplantı kanser yapar mı? İmplant markası önemli mi? Birçok hastanın ortak kaygısıdır bu sorular. Diş implant ücretlerinin neden pahalı olduğu, öncesi ve sonrasıyla implant yapım aşamalarını bu bölümde bulabileceksiniz.
En zor işlem gibi görülen yirmi yaş cerrahisi, kist cerrahisi. Belki çene eklemi rahatsızlığı, gece plağı kullanımı. Kimi zaman da klinikten sormayı unutarak çıktığınız çekim sonrası yapılması gerekenler. Hepsine değinmeye çalıştık.
Çocuk diş hekimliği, süt dişlerinin takibi, zamanında süt dişlerine yapılacak diş dolgusu veya kanal tedavisi ile yer tutucuya ihtiyaç olmadan kalıcı dişleri korumayı hedefler.
Çene ve yüz bölgesindeki kaybedilen fonksiyon ve estetiği geri kazanmak için diş teli tedavisi uygulanır. Çapraşık dişlerin tedavisinde kullanılan diş tedavi yöntemleri her geçen gün gelişmekte. Görünmeyen diş teli olarak bilinen şeffaf plak sistemi invısalıgn da bunlarda biri.
Dişeti kanaması, ağız kokusu, dişeti çekilmesi, dişlerde sallanma ve birçok farklı belirtiyle seyreden dişeti hastalıkları; periyodik olarak -hekim kontrolünde- başta diş taşı temizliği olmak üzere okuyacağınız çeşitli dişeti tedavileriyle ortadan kaldırılmaya çalışılacaktır.

Sağlığınız birinci önceliğimiz. Alanında uzman doktorlarımız ve güler yüzlü ekibimizle, sizlere hizmet vermek için kliniklerimize bekliyoruz.

Sosyal Medyalarımız

Sosyal Medyalarımız Ziyaret Edin.